reklama

Ako pomáhať tomu, kto to skutočne potrebuje? – II. časť

Začiatkom roku som písala blog o mladej slečne z Oravy, ktorá trpí chorobou Ataxia teleangiecstasia Luis Barovej syndróm a žiadala som vás o pomoc pri naplnení jej sna. Tento sen sa nám spoločnými silami podarilo naplniť. ĎAKUJEME

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo februári tohto roku som napísala blog o mladej slečne z Oravy, ktorá trpí nevyliečiteľnou chorobou Ataxia teleangiectasia Luis Barovej syndróm a žiadala som vás o pomoc pri naplnení jej sna o bezpečnom mieste, kde by mohla tráviť svoj voľný čas doma na dvore. Tento sen sa nám spoločnými silami podarilo naplniť a dievčatko celé leto mohlo bez obáv tráviť bezpečne vo dvore na čerstvom vzduchu. ĎAKUJEME!!!

Dnes Vás opäť žiadam o pomoc. Pomôcť nikdy nebolo jednoduchšie a adresnejšie J Aj tentoraz mamina mladej slečny žiada o niečo, čo je pre nás ostatných úplne samozrejmé. Prikladám upravenú verziu výzvy, ktorá bola uverejnená na sociálnej sieti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

DARČEK PRE MOJU DCÉRKU

Ahojte ľudkovia, priatelia naši milí!

Blíži sa čas Vianočný a ja Vás už dávno chcem poprosiť o jednu super vec pre našu dcérku. Ak si môžem niečo priať, tak to je to, aby bola každý jeden deň v roku aspoň trošku šťastná. Zdravie jej dať nemôžem, ale pokúsiť sa robiť ju šťastnou áno. Dlho som rozmýšľala ako to urobiť, pretože dcérka má kopu obmedzení, kopu dní v bolesti a rovnakú kopu bez nálady. Popravde sú dni, keď jej nijak neviem ten deň urobiť. Ak ma chápete.

Ide o toto:

Vymyslela som pre moje dievčatko tajnú akciu s názvom DARČEK PRE DCÉRKU. O čo ide? Chcela by som poprosiť všetkých známych aj neznámych, aby mojej dcére na Vianoce poslali poštu. Nemusí to byť len teraz, na Vianoce, kľudne si vyberte ktorýkoľvek deň v roku. Nemusí to byť nič veľké, každý ako sa cíti, veľmi poteší aj pohľadnica. Dcéra miluje dostávať poštu a je úžasné vidieť ju, ako sa teší. Toto je tá cesta, ktorá by jej vedela aj tmavý deň rozjasniť. Ak budete mať možnosť a chuť poslať jej malý darček pod stromček, bude šťastná a určite jej ho pod ten stromček položíme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Píšete nám často s otázkou, ako môžete dcérke pomôcť. Toto je spôsob, o ktorý Vás všetkých chcem už dlho požiadať.
 

ĎAKUJEME

PS: Mladá slečna miluje všetko, čo sa týka zvieracej ríše. Miluje kone, psíky, delfíny a naozaj všetky zvieratá. Má 16 rokov a tak sa samozrejme aj rada parádi ako všetky baby v jej veku.

Ak sa chcete zapojiť do tejto tajnej akcie, prosím, napíšte mi na e-mail: miriamkubackova@gmail.com a ja vám poskytnem kontaktnú adresu.

Znova a znova Vám ďakujeme a veríme, že spoločnými silami sa nám podarí šťastím rozžiariť očká mladej slečny.

Miriam Kubačková

Miriam Kubačková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu